Foodies and Spice: Yam pepper-soup

Comments

  1. Ah Ah! What Happen!! What is "Yam Pepper-Soup"?!!! We are in the season of love! A befitting recipe for the season would have been it; instead of this carbohydrated cook. Ah Ah!

    ReplyDelete
  2. hhahahahhahaha.....u cracked me up! Anyway, u can cut heart shapes out of your yam for the season (some very cool cookie cutters can help) lol.... thanks for the insight tho, Next valentine, we will be cooking for our Boo's... hahhaa

    ReplyDelete
  3. Hello Madam Geena.... I dey throw salute to you oo... Ur program dey mak me hapi lyk mad. Kudos madam...... U too fresh 2dy oo... Am sharon Anselem frm Taraba

    ReplyDelete
  4. 9ce programme. I luv it Knowing 4 d 1st time dat lemon grass can be such a good recipe.
    ~ Kevin Ebri

    ReplyDelete
  5. Tank u sooo much Sharon.... una encouragement dey encourage me, God bless

    ReplyDelete
  6. My madam u too much 100,000,000 gboza for u; u get mouth die no tin do u. Bsc; Msc; Phd................+ all the remaining degrees for cooking I carrr all of them give u. Even thou I no dey taste your food every saturday I no say all the food wen u don cook enter class.THUMBS UP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tankkk uuuuu ooooo My personal P, God bless u. lol @ 100,000,000 gboza (see as i dey wish say dat na Naira on top my bank account hahahaa) tanks much.

      Delete
  7. Madam Geena I dey enjoy ur cookin show, e don make me learn plenty delicacy, I luv u, make u kip am up..
    Am esther george 4rm auchi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Esther, abeg help me halla all d people for Auchi. God bless u big time

      Delete
    2. Bless u 2 ma. Dem go hear

      Delete
  8. Madam Geena I dey enjoy ur cookin show, infact e don make me sabi plenty delicacy, I lik u, abeg make u kip on d gud work...na esther george 4rm auchi..

    ReplyDelete

Post a Comment

Your comment will be visible after approval